Všechny hovory na této lince budou zaznamenávány, stejně jako je tomu u Call centra. Podle radnice v případě stížnosti nájemců (např. na neprovedení opravy telefonicky nahlášené závady nebo na chování pracovníka správních firem při telefonickém hovoru) budou moci pracovníci úřadu prověřit skutečný průběh události. Na druhou stranu by záznam hovoru mohl odradit i případy, kdy jsou naopak pracovníci správních firem bezdůvodně obviňováni nebo dokonce slovně napadáni ze strany nájemců. Základním kamenem je nový Etický kodex správce nemovitostí městské části Praha 10. „S ohledem na to, že chování správních firem a jejich pracovníků vůči nájemcům vnímají nájemci jako chování úřadu, je nutné vůči správním firmám zavést obdobná etická pravidla včetně pravidel komunikace, jaká platí pro naše úředníky," vysvětlil souvislosti místostarosta Zoufalík. Tato pravidla jsou zpracována do podoby Etického kodexu správce nemovitostí městské části Praha 10, což je novinkou. „Porušení pravidel v Kodexu bude považována za porušení povinností dle mandátní smlouvy. jeho dodržování bude kontrolováno pracovníky úřadu," upřesnil právník Petr Janů, odpovědný na úřadu za kontrolu správních firem. Centrální linka je doplněna o e-mailové adresy SF na radniční doméně praha10.cz (austis@praha10.cz, tommi@praha10.cz, centra@praha10.cz a prominecon@praha10.cz), což je podle místostarosy opět výraz vyšší integrace správních firem do praktického fungování úřadu.