A co nás čeká a nemine U Vršovického hřbitova – termíny:
A/ částečná uzavírka – od 15.7. do 30.11.2018 v úseku pod mostem. Bude ponechán obousměrný provoz s jízdními pruhy v šířce 2 x 3 m (dopravní režim 1+1). Pro chodce bude vymezen koridor v šířce 1,5 m
B/ úplná uzavírka – od 15.7. (22.00 hod.) do 20.7.2018 (05.00 hod.) – demontáž nosné konstrukce mostu
C/ úplná uzavírka – od 28.8. (22.00 hod.) do 1.9.2018 (05.00 hod.) – montáž nosné konstrukce mostu
D/ úplná uzavírka – od 1.9. (22.00 hod.) do 2.9.2018 (05.00 hod.) – demontáž nosné konstrukce mostu
E/ úplná uzavírka – od 23.9. (22.00 hod.) do 27.9.2018 (05.00 hod.) – montáž nosné konstrukce mostu.
Další omezení čekejte v ulici V Korytech, kde je také silniční podjezd pod seřaďovacím nádražím. Tam dojde ke komplikacím později až na konci července.
A jaké jsou termíny oprav v ulici v Korytech?
A/ úplná uzavírka – od 28.7. (00.00 hod.) do 29.7.2018 (24.00 hod.) – demontáž nosné konstrukce mostu
B/částečná uzavírka – od 30.7. (00.00 hod.) do 3.8.2018 (24.00 hod.) – bourání opěr mostu. Průjezd vozidel umožněn jedním jízdním pruhem v šířce 3 m, provoz bude řízen semafory. Pro chodce bude vymezen koridor v šířce 1,5 m
C/úplná uzavírka – od 4.8. (00.00 hod.) do 5.8.2018 (24.00 hod.) – demontáž nosné konstrukce mostu
D/částečná uzavírka – od 6.8. (00.00 hod.) do 12.8.2018 (24.00 hod.) – bourání opěr mostu. Průjezd vozidel umožněn jedním jízdním pruhem v šířce 3 m, provoz bude řízen semafory. Pro chodce bude vymezen koridor v šířce 1,5 m
E/úplná uzavírka – od 28.9. (00.00 hod.) do 30.9.2018 (24.00 hod.) – montáž nosníků mostu a armatury
Optimalizace trati se samozřejmě dotkne i provozu železnice a to až do prosince roku 2020, kdy nebude možná jízda vlaků z Odb.Záběhlice směr Praha-Vršovice vjezd.n. a opačně a také dojde k výluce 1.traťové koleje trati č. 221 Benešov u Prahy – Praha: denní 17., 18. a 19. 7.2018 (vždy od 8.55 do 14.20 hod.), nepřetržitá ve dnech 25. (od 8.20 hod.) až 27.8.2018 (do 09.00 hod.). Provoz veden obousměrně po 2.traťové koleji. Informujte se na infocentrech ČD, na pražských nádražích jsou tké infocedul.
A co se vlastně děje?
Most v ulici V Korytech
Stávající železniční most na trati Praha-Libeň – Praha-Vršovice má dnes jen dvě koleje. Nový most budou tvořit dvě samostatné dvoukolejné nosné konstrukce takže po novém mostě budou převedeny čtyři nové koleje s povolenou traťovou rychlostí 120 km/h, a tak se také zvetší propustnost trati..
Most Slavie v ulici U Vršovického hřbitova
Stávající most na trati Benešov u Prahy – Praha hl.n. bude nahrazen v podstatě trojící nových dvoukolejných mostů. Nový most umožní rychlost průjezdu 100 km/h.